kameyamatomomi

亀山知美 is kameyamatomomi.

11月19日土曜日の話し!

おはらんばんじょう!

oharanbanjyo.

まだ手が痛いなー!

this hand is hurt.

今日はお父さんのお母さんの私のおばあちゃんと、お母さんのお父さんの私のおじいちゃんの命日なのでお墓参りしてきまーす!

today is father-mother my grandma and mother-father my grandpa of death anniversary.

let us visit to a grave.

ちなみにお母さんのお父さんの私のおじいちゃんは私が生まれる前に亡くなってて、お父さんのお父さんの私のおじいちゃんは私が小さい頃に亡くなってるのでおじいちゃんとの思い出がないんだなぁ!

my mother-father grandpa is my birth ago die.

father-father grandpa is my very young to die.

i grandpa memory not...

おじいちゃんってなんかくさそう!・・・!

everybody grandpa so smelly...

高齢者で肌が茶色くて荒れてそう!

senior is skin to brown and botsubotsu...