kameyamatomomi

亀山知美 is kameyamatomomi.

0117tuezday is talk.

おはよう!冬限定のお店はあるの?冬限定といったら何?冬しかやれないことは!?

朝の一言でした!

goodmorning.

winter limitation is shop.

what winter limitation?

what winter is play?

morning  speech.

例年よりも寒いよねー!?

the someyear of cold.

私は優柔不断ではなくて、決めるの速いほう?

i do not decide and quick decide.

というか私が決めてる!?

i decide.

冬になると夏の暑さを忘れて、夏になると冬の寒さを全く忘れるよ!どんな感じだったか!

winter is summer hot to forget.

summer is winter cold to forget.

its so feel.

 

ブランド変身ヒロインものの製作!メモ!