kameyamatomomi

亀山知美 is kameyamatomomi.

0116momday is talk.

おはよう!私には武器や魚市場は似合わないって!宝石やきつねとブラックフォーマル?似合うものと似合わないもの教えて!

朝の一言でした!

goodmorning.

i do not befit is weapon and fish market.

i do befit jewel and fox and blackformal.

i do befit or not befit give teach.

morning speech.

 

肝心なこと忘れてたよ!インドの日帰り温泉に来る人に放送してよ!体を洗ってから温泉につかるんだよ!日本では全員そうしてるから!

i forget.

India of day is spa to the tell.

body wash to the on spa.

japan and japanese all everyone it.

 

私より上なのに、私が年上に感じる人!?

my tomomi for age up.

what tomomi age up?

 

私はドイツ語を勉強します!w

ich lernen das deutsch.

組み合わせてみた!w

dies kombination.

 

ドイツ語、日本語訳でもいいけど、英語訳があると助かるな!

german to the japanese is translation but english is translation of save...

 

あなたは私が好きですか?

was sie ist liebe ich?

 

私にマイクつけます!スマホではなく、私から音がします!

i on microphone.

do not smartphone is sound.

i to the sound.

 

ズィーリービイッヒでもいいのかな?

あなたは私が好きですか?

sie liebe ich?

 

イタリア語とかフランス語のほうが難しい!

ich schwierig es Italien und frankreich.

i am hard and difficult is Italian and french.

 

日本人大丈夫?w

japanese all right?

 

政策!

manifesto.

エジプトで死刑制度がなくなります!

egypt is do not capital punishment.

エジプトにフラワーパークを建てます!

egypt is the flowerpark.

エジプトに世界の動物のいる動物園をおきます!

egypt is the world of animal to zoo.

エジプトに世界の自衛隊を集めておきます!遊んでてね!

egypt is the world jieitai to gather.

let us play and enjoy.

エジプトにt.kclosetを建てます!

egypt is the t.kcloset.

エジプトのクーデター、デモなどで死者が出た場合は国の罰金で、どこかの土地を外国にあけわたしなさい!そこには入れません!

egypt is the coup d'état and demonstration for dead person it egypt penalty.

that egypt is the some kind of place for overseas.

overseas to the deliver.

it egyptian can not enter.

 

世界の繋がりの加盟国を考えます!メモ!